به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

آوج مركز توليد مواد مخدر (شيشه)
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:گزارش گر, :: 19:16 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

مواد مخدر گسترش توليد و پخش مواد مخدر شيشه در آوج؛

آبــگرم نيــوز؛ در جامعه امروزي افرادي زندگي مي كنند كه غالباً مفسدين اجتماعي ناميده مي شوند .

امروز مي خواهيم در مورد مفسدين مواد مخدر (معتادين) صحبت كنيم .

معتاد از نظر علمي بيمار ناميده مي شود . غالباً يك معتاد عَمَلي براي تامين خواسته خود (مواد مخدر) دست به هر كاري ميزند . هر كاري كه خود را بسازد : دزدي ، زورگيري ، چاقو كشي ، در گيري ، تهديد و هزاران كار ناشايست ديگر . همچنين افرادي هستند كه در صددند از منجلاب اعتياد بيرون آيند و اين ماده خانمان سوز را ترك كنند و خوشي را به خانه و خانواده خود هديه كنند .

در ايران انجمن حمايت از معتادان در حال ترك وجود دارد . شايد همه شما اين انجمن را بشناسيد . بله انجمن NA . در چند سال اخير افراد زيادي توسط حمايت اين انجمن توانستند به آرزوي خود يعني رهايي از اعتياد به مواد مخدر برسند.

طي گزارشي كه گزارشگر آبــگرم نيــوز از كمپ ترك اعتياد مهدي آباد قزوين آماده كرده ،افرادي از بخش آبگرم و حومه كه در منجلاب اعتياد فرورفته بودند اظهار داشتند كه عامل و تحريك كننده مردم به مواد مخدر جديدي به نام شيشه و همچنين توليد كننده و پخش كننده اين مواد در منطقه ، افرادي ظاهراً با شخصيت و تحصيل كرده در آوج هستند كه با تهيه مواد اوليه و ساخت آن در لابراتوار توليد مواد مخدر فعاليت كرده و آنرا روانه بازار مي كنند . 

همچنين اظهار داشتند؛ كه اين افراد به صورت حرفه اي جوانان و حتي اعضاي خانواده ها را به شيشه معتاد كرده و مواد مصرفي شان را تامين ميكنند .

اميد است كه سازمان مبارزه با مواد مخدر اين مناطق و كلانتري هاي بخش در صدد دستگيري عاملين اين فساد باشند كه هم به افراد و هم به خانوادها صدمه جدي مي زنند و هم جامعه را به فساد مي كشند و باعث ننگ جامعه مي شوند.



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت10:28---21 فروردين 1391
با شهرستان شدن آبگرم اداره ی مبارزه با مواد مخدر مییاد و هم پدر معتادان آوج رو در مییاد و هم پدر معتادان آبگرمی رو

يكي از هميين قربانيان
ساعت12:56---6 فروردين 1391
اگه بخواهيد امار منعتادين آبگرم را برايتان بذارم بعدا قضاوت كنيد چون من تك تك معتادين ابگرم را ميشناسم

ملايي
ساعت12:54---6 فروردين 1391
اولا آبگرم مركز فساد اخلافي و اعتياد است چرا كه دكتر ياقوتي يك مركز ترك اعتياد را اونجا زده نه در آوج ثانيا اگه آوج مركز توزيع است چرا شما مكانش را نگفتيد و كلي گويي كرديد پس كافر همه را به كيش خود پندارد ثالثا شما ميدانيد كه شيشه چي هست پس حتما نوش جان كرده ايد رابعا زياد به خودتان نباليد كه اكثر كتله هستيد
پاسخ:1- ما از خودمان نگفتیم ، آن را از افرادی که در این دام به وسیله ی آوجی ها افتاده اند ، نقل نموده ایم. 2- همه ی بیماران دکتر مورد نظر توسط همان مرکز که در وبلاگ گفته شده است ، معتاد شده اند . 3- ما نمی دانیم ولی آوجی ها تولید کننده اش هستند . (مرکزش در آوج است)


یکی از همین قربانیان
ساعت11:46---29 اسفند 1390
من هم گول حرفاشونو خوردم و به منجلاب اعتیاد کشیده شدم . خدا بگم چکارشون بکنه .

یک راننده
ساعت10:39---29 اسفند 1390
من یکی از رانندگان آژانس .... هستم و همه روزه چنین مسافرانی دارم که جهت تهیه ی مواد مخدر آنها را به آوج می برم در ضمن کرایه ی خوبی هم می گیرم .از مسولین تقاضا دارم در خصوص جمع آوری این گونه مکان ها اقدامی ننمایند . تا نان ما راننده ها آجر نشود . ( البته باید پدر این افراد به ظاهر تحصیل کرده را درآورد.)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب